Monday, October 17, 2005

Nieuwe Playlist


Een ietsje langere lijst wegens het overaanbod aan goeie nummers :)
Klik in de rechterkolom op de icoontjes om de geluidsfragmenten te horen, video's te kijken en de liedjes online te kopen.

Nieuw:

  • Los Toros Band - La Novia (Merengue)
    Geniale tekst: "Ik heb een liefje die me graag ziet, die niet eist dat ik een Mercedes heb, en geen cheque vraagt als ik haar kus".
  • Yaga & Mackie ft. Nina Sky - Bailando (Reggaeton)
    Onweerstaanbaar ritme
  • Sean Paul & Daddy Yankee - Oh Man (Reggaeton)
    Een beetje eentonig naar het einde toe, maar een collaboratie tussen die twee moet natuurlijk vermeld worden.
  • Hector El Bambino - Calor (Reggaeton)
    Reggaeton is een genre dat tegen de grenzen van de lachwekkendheid schurkt, maar zoals altijd gaat Hector er weer mijlenver over :) Die teksten... ("Dale con el cuchi cuchi", "Tu quieres calenturi"). Vooral de video (mét barbecue) is heerlijk belachelijk.
Nog altijd goed:
  • Catupecu Machu - A Veces Vuelvo (Rock)
    Eén van de beste liedjes die ik de laatste tijd gehoord heb. Meer over Spaanstalige rock in ons speciaal artikel!
  • Arbol - El Fantasma (Pop)
    Een vrolijk popdeuntje.
  • Bebe - Malo (Pop)
    Flamenco-getint popliedje van deze Valenciaanse artieste
  • La Banda Gorda - Déjalo Ahí (Merengue)
    De meest swingende merengue van het moment!
  • Grupo Manía - La Peleona (Merengue)
    Macho's van de Latijnsamerikaanse stempel (luister maar naar de tekst)...

0 comments: